-16

Brr, idag är de en riktigt kall dag ute!
Inte om man klär sig rejält,
 men eftersom jag har väldigt svårt att komma i ett par täckbyxor så blir de inte en utedag!
Ska snart klä på oss och göra oss klara för att åka till Trä, Bygg & Järn!
Ska dit och hämta en kartong som jag kan skicka iväg liggdelen i..
Snyft!! :/
Sen efter de åker vi förbi Sussie & Thindra och hälsar på..
Sen vid 2 tiden drar vi till Borlänge med min kära mamma...
Lite handling av mat står även på schemat idag, får se om min älskade sambo kan fixa de idag ;)

Ha en fin måndag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jonna

Ja fy för denna kyla :(

Skulle ni sälja bordet ? och de var inga stolar va?

Kramar

2010-11-29 @ 19:04:05
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0