HÄRLIG SÖNDAG

En mysig och trevlig stund på julskyltningen tillsammans med Fam Österberg och Fam Fingberg =)
Snacka om mysigt!
Strosade runt i lite butiker och självklart vart de inhandling av kanderade äpplen ;)
De är ett MÅSTE på julskyltningen!

Sen vart de en vända in på leksaksaffären,
Thilde fick en pysselbok och Kasper dayblade (tror jag de hette)..

När vi kom hem var maten klar, Min pappa hade gjort iordning allt!
 Jag har alltså inte lyft ett finger i köket nu på kvällen!
 Han har även diskat och städat i köket =)
TACK Pappa <3

Föresten hade jag inte mitt minne med mig idag :/ Vi var ju bjudna till Alva på hennes 2 års kalas,
Cissi ringde och frågade vart vi tagit vägen!
Helt allvarligt, NU får man börja påminna mig dagen innan jag ska iväg på nått!
Vi kommer och firar dig iveckan eller till helgen Alva..
Hoppas dagen var toppen!

Nu ska jag tända ljus och lägga mig i soffan och invänta ensam mamma söker..!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0