KVÄLL SNART NATT

Dagen har spenderats på villgott, för bus, lek och pyssel =)
Efter de åkte vi hem för att packa gymnastikpåsen,
vi åkte hem en stund till Angelica & Lowa innan gymnastiken..
Gott fika och massa tjål, trevligt och behövligt <3
Tack vännen..

Efter de vart de gymnastikavslutning, tråkigt att de redan gått 10 gånger...
Nu längtar vi redan till våren för en ny termin =)
Alla barnen var jätte duktiga på uppvisningen för föräldrarna, och så fick dom diplom!!
Tack Angelica & Therese för en bra termin.. =)

Lite bilder! Ja kassa i know! (tagna med mobilen) Måste införskaffa en systemkamera!
Men man är ju inte gjord av pengar..... Thats life!!

 

 
 

Efter de vart de hem för kvällsmat och massa mys i soffan..
Thilde slocknade på 2 röda,... Trött efter en aktiv dag! =)

Nu på kvällskvisten har jag haft besök av Johanna, Tack vännen för besöket och pratstunden <3
De behövdes...

Men nu tänker jag krypa ner brevid min älsklings unge och försöka sova <3
En ny dag imorgon, med nya tag! Förhoppningsvis har jag en må bra dag imorgon!

Natti natt på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv stumpan.. De var trevligt <3.. Puss

2010-11-11 @ 22:53:36
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0