MVC

Nu är alla fönster putsade vi de äldre =) Skönt att ha de gjort!
Var inte roligt att putsa alls idag :/
Men ett tips för er om som kanske tänkt göra de nu lite snabbt innan jul,
använd spolarvätska i vattnet när ni putsar då fryser de inte lika lätt på rutan =)

Efter jobb åkte jag hem för att vila lite innan de var dags för MVC..
Kollade alla värden och blodtrycket har sjunkit igen, men de har legat lågt nu ett tag!
Så de gäller bara att knapra järntabletter som en tok, denna gång 2 om dagen!
Hjärtljudet: 148
Vikt: 77

Får se om vi får komma iväg på ett tillväxt UL längre fram!
Så jag inte får en dunderklump denna gång, hihi =)
Nejdå, mest för att hålla koll så den inte växer allt för fort..
Tycker redan jag är stor nog!

Dags att börja med lite kvällsmat!
Efter de ska jag ut och sätta upp affischer inför loppisen på lördag!
Någon som är sugen att boka bord?
Ring: 0240-86361, 100:- bordet!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0