MVC/FALUN

Vilken dag!
Efter att ha ätit frukost och bäddat sängarna här hemma imorse var de dags för ett MVC besök,
vart dit kallad eftersom jag haft såna sammandragningar..
Så där vart de en liten koll.

HB: 97
Blodtryck: 100/50
Vikt: 76
Sf mått: 29
Hjärtljud: 147

Men eftersom jag haft sådana kraftiga sammandragningar sen i fredags så ville hon att en läkare skulle kolla mig!
Så då vart vi skickade till Falun till mödravården där..
Fick ligga med CTG maskin i 30 min, men de visade att allt såg bra ut =)
Efter de kom läkaren och hon skulle kolla livmodertappen, även där såg allt fint ut..

Och så ville hon även kolla vattenmängden i magen, så då fick vi göra ett UL och även se den lille =)
Och de såg bra ut allting även där =)
Så de enda hon rådde mig till var vila, dock de jag gjort då jag haft som värst sammandragningar!!
Men om de nu blir värre så får vi höra av oss och komma in...

Har precis kommit upp ur ett kokhet bad <3 men nu blir de slötid/sovtid på soffan..
Sjukt trött...

Imorgon är de LAB på lasarettet som gäller, eftersom jag hade 97 i Hb,
bäst att kolla upp med massa blodprover såklart! :/
Jag som hatar sprutor.. Blä!!




Kommentarer
Postat av: Emmy



Jobbigt med sammandragningar :( Och lågt HB + lågt blodtryck...är du inte trötter???

2010-11-15 @ 19:15:56
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

usch då, inge roligt med så lågtHb..hoppas du fårnå bättre tabletter du kan ta eller nå. kram

2010-11-15 @ 19:21:12
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter inget skoj. Hoppas du blir bättre snart och får njuta lite av sista tiden =)

2010-11-15 @ 21:34:40
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0