RUBRIK

Dagen började ju med sjukt tråkigt humör, men började lite smått med att dona och städa hemma,
och efter de fick jag energi!
Thilde har varit duktig och hjälpt mig, trots lite gnäll..
Efter allt städande fick vi besök av Carro, Felix & Sandra <3 De var välbehövligt =)
Massa tjål och lek vart de...

Thilde har nu åkt till Mormor och ska spendera natten där,
 eftersom jag ska till loppisen imon vid 7 tiden och hjälpa Robban & Leif att fixa de sista..
Christian börjar jobbet kl 9, så då fick hon sova kvar vid Momo.. =)

Ska kolla igenom de sista av loppisgrejerna, så jag får med mig allt !!
Sen blir de lite china mat ;) Göttans..


GRATTIS till Totto &  Sussie som nu äntligen fått sin lilla tjej Thindra =)
Och nu är även Christians bror Viktor och Amanda uppe i Falun, så nu hoppas vi på att lille Hector vill kika ut,
 hejja hejja.. =)
Mycket bebismys i jul med andra ord ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0