SNÖ ÄNGLAR

Förmiddagen spenderas ute en vända..
Var meningen att vi skulle åka pulka men eftersom den var inlåst och Christian hade nyckeln på sin knippa så fick vi skippa de..

Thilde ville göra snö änglar på hela gården istället =)
Självklart ville hon att jag också skulle göra snöänglar!
Men med min mage, och alla kläder så fick vi skippa de, då hade jag nog inte kommit upp igen !!
Haha, tjocksmoka som man är!! =)

 
THILDE <3

Nu ska vi mysa ner oss i soffan med tända ljus, pepparkakor och julmust <3
Invänta halv 8 hos mig, arga snickaren och grey´s..

Puss & kram

                


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

sötfisa :) gud va söt hon är, maya skulle skrika rakt ut om jag la henne i snön tror jag :P

2010-11-11 @ 06:37:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0