TJUVSTARTAT!

Förmiddagen har vi spenderat med att julpynta och få upp Thildes nya hyllor..
Det vart kanon bra =)


Thilde ville ha sina mjuka juldjur i fönstret =)

 
Sen skulle hon promt ha en gul kruka på hyllan ;)
Hihi, skär sig lite men här hemma har vi en bestämd dam!!

Så nu är hennes rum helt klart!
I vårat sovrum har vi satt upp nya gardiner och fått upp julstjärnan, men fortsätter med resten imorgon!
Har ialla fall strukit alla dukar och gardiner.. =)
Men vet inte än om de blir nya gardiner till vardagsrummet, eller om jag ska köra på förra årets.. :/

Nu blir de snart sängen, och jag hoppas på bättre sömn denna natt!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Susanna

haha fick hon inte dom mjukisdjuren av oss förra året, eller är jag helt snurrig =) roligt att du har dom kvar iaf =)

Totto e ledig imorgon, så han följer med mig =)

Men vi kan höras på dagen!

puss

2010-11-21 @ 22:59:14
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0