VILLGOTT DAG

Efter frukost, påklädning och tofsen på huvudet drog vi till LAB för blodprover, då mitt hb bara låg på 97 :(
Sen efter de ville Thilde åka till villgott, kände mig inte speciellt pigg för de!
Men vad gör jag inte för henne, självklart kan vi åka dit och leka istället för att vara hemma...
Men de vart en bra dag på villgott trots allt!
Lek för Thildes del, och lite bebis/förlossnings prat för min del..

Nu har vi precis kommit hem från affären och Thilde vilar och är helt slut efter denna dag!
Moster och Niklas är på väg hit för att hälsa på..
Sen ska jag hämta Sandra, som ska komma hit och ha DH kväll med mig! =)

Föresten, idag kommer jag nog plocka ur datarummet totalt =)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: Jaa, jag vet inte hur lång tid innan man ska börja planera..! Haha! Men jag känner att det är once in a life time,(HOPPAS jag) ;) så jag vill börja i god tid iaf..Det är mycket mer än man tror som ska fixas..!! Å kul är det!! Hihi!!

2010-11-16 @ 17:28:39
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0