Aktiv Söndag

Massa besök har vi gjort idag! Började dagen med ett besök till Hanna, Johan och Ebba..
Sen vidare till Farmor, Mormor och sen Farmor igen där de bjöds på kvällsmat..
Christian har hjälpt Janne att gräva ur till en ny parkering på gården, så då åkte vi till Mormor medans han fixade med det..
Tog även med de sista kartongerna från vindrensningen igår,
hittat massa fint att ha i Thildes lekstuga sen ;)
Ska bli så roligt att inreda och fixa den =)

Nu har vi tänt den första brasan för i år, riktigt mysigt med den och massa tända ljus i hela huset =)

Ska hälla upp ett stort glas loka nu och kika på ensam mamma söker!
Meningen var att jag skulle ha myssöndag med Johanna men min varken min kropp eller mitt huvud orkar de :/
Är inte riktigt kry!

Trevlig söndags kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0