ATT GÖRA DAG!

Älsklings ungen sover än, de är bara jag & Christian vakna i huset!
Vi har bryggt lite kaffe och ska ha morgonmys ;) Christisn ska iväg på skotervisning,
så då tänkte jag passa på att gå upp med honom!
Jag och Thilde däremot har lite att stå idag!
Ska in till stan och storhandla, och jag ber till gudarna att Thilde är på sitt bästa humör då ;)
Sen in på turistbyrån och hämta biljetter år Magnus Betner, :)
Ska ju jobba åt honom ikväll :)
Ska faktiskt bli en upplevelse...

Får se om jag hinner in en snabbvända på stan också, behöver en skön stickad kofta!
Mest av allt behöver jag nya skor! Sköna stövlar att gå i, kanske ska kolla in de också..

ha en bra lördag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0