GODMORGON

Ännu en ny vecka att ta tag i!!
Idag ska vi till MVC för att kolla värden och förhoppningsvis lyssna på bebisens hjärta igen,
och idag är ju Thilde med så hon kommer säkert tycka de är super kul =)

Här om dagen frågade hon mig vart hon skulle vara när bebisen kom till världen!
 De gör ont i mitt mammahjärta av att se henne fråga och fundera om såna saker! Tänk om hon tror att hon inte ska vara här när bebise kommer?!?!?!?!
Men tror i själva verket hon menade vart hon skulle vara när vi är på BB och föder.
Men ändå.. Min lilla skruttunge <3

Men de kommer bli bra i slutändan! Man har ju så många funderingar som förälder också såklart..
Men man ser ju på vänner som har syskon åt sina barn och de har ju funkar hur bra som helst! =)
Får ju ta tips och råd av dem ;)

Nu ska vi klä oss..
Hoppas eran dag blir bra..

Kram & Puss


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Jo men den hade vi ju bara några månader eftersom den skitstolen hade så konstiga "regler".



Fick bara sitta bakåtvänd i den till 12kg, sen skulle den vändas. Och hon va ju för liten för å vändas så vi sålde den å köpte en ny...

2010-10-25 @ 08:42:16
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

Elin hade en del funderingar när jag väntade Victor, vi läste och pratade mycket runt en bok som jag kan tipsa om. "Snart har vi en baby!" av Gunilla Hansson.

Kram // Ulrika.

2010-10-25 @ 11:22:50
Postat av: Hanna o flickorna

de är klart de kommer gå bra, o Thilde är i den åldern då dom börjar fundera riktigt mycket över allt. Maya har också börjat lite med det nu! Bara att ta allt som de kommer när bebisen kommit så kommer de bli kanon ska du se. Men planera gärna lång tid i förväg för Thildes skull vart hon ska vara när ni ska till BB så hon känner sig trygg med det. Hon kan väl packa en egen liten "BB-väska" som hon ska ta med sig när ni åker :-) då tror jag hon kommer tycka att de ärlika spännande som ni, för då vet hon att de är dags när hon ska ta sin väska o åka till mormor(eller vart hon nu ska!)

2010-10-25 @ 21:37:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0