LILLA BEBIS

Godmorgon alla.... Här har de varit full fart sen kvart 8 imorse..
Men nu sitter vi och myser i soffan med kaffe!
Thilde leker så snällt på sitt rum som vanligt =) Hon kan verkligen underhålla sig själv den damen!

Thilde ger lilla bebis (som hon säger) en god natt puss innan läggdags!


Dagen idag ska vi försöka vara lite ute, jag och Thilde ska plocka lite granris och göra lite höstfint i blomlådorna, Christian ska fixa på vinterdäck på bilarna så man kan köra säkert ;)
Sen kommer även Moster och Nicklas på besök :)

Måste även kolla igenom alla skor och jackor och få in allt i nta hallen :) Så gästerna får plats med sitt när dem kommer hit och hälsar på...

Hoppas ni får en bra söndag!

Kram & Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Verkligen, skönt att jag inte heller behövde tjata om det utan att dom skickade remiss direkt! =)

Tack, jag gillar den också. Måste vara skön att ha på sig tycker jag =)

Söt hon är, kommer nog inte vara några problem alls sen =)

2010-10-17 @ 14:05:06
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0