Lördagsnatten!

TACK alla för en trevlig kväll igår =)
Började kvällen med underbar som Johanna hade hyrt med barpersonal och diverse =)
Kanon skoj!
De roliga var att de var jag och 2 till som var gravida! Så jag behövde inte känna mig ensam!
Men för första gången på länge kunde jag känna mig lite snygg, men bara lite!! =)
Efter de vart vi alla insläppta på solo för att kolla in dem här!

Dom var kanon bra!
Men vi varade inte så länge därinne, de var väldigt högt och de resulterade i full fart i magen!
Vet inte om de är så bra för barn i magen???
Någon som vet???

Men ialla fall så gick vi till pelles och käkade istället, ;) Mums!
Sen åkte vi hemåt! Skönt att få komma ut lite bland folk =)
TACK igen för igår!!

Nu ska de ätas frukost!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Det är inte farligt för barnet med hög ljudnivå utanför magen. Jag frågade på mvc när jag väntade Molly för jag var rädd att trumma i klacken på Leksandsmatcherna skulle vara för höga och allt tjo och stimm men hon sa att det inte var farligt. Barnet blir mer aktivt eftersom de vaknar till men ingenting som är farligt. De låter inte så mycket in till bebisen som vi skulle tro sa hon eftersom det är mycket ivägen, fostervatten och fett och sånt :) Så du behöver inte oroa dig! :)

2010-10-03 @ 10:42:23
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0