Mini Tripp!!

Ingen städning idag!! :/ Orka.. Sandra kom hit med lite fika istället, så de piggade upp min dag!
Kaffet satt bäst!
Efter fikat bestämde vi oss för att åka till Smedjebacken och kolla på dacapo!
Så vi gjorde de, vi gick även in på anna panna lingonkanna leksakaffär och vita drömmars hus (om jag inte misminner mig så heter de så)!!
Sen vart de lite mat på brandt´s och efter de lite fika vid syster =)
En bra dag med andra ord!!

Men som sagt de tråkiga var ju att jag kom hem till ett ostädat hus igen :/ Blä!!
Trodde nån snäll själ hade varit här och städat åt mig! Men icke!!
Kommer ta mig ett tag att få de rent känns de som!
Men jag orkar inte idag så vi tar de en annan dag!!

Nu är de snart mat, väntar bara på att Älsklingen ska komma hem!
Sen är de dags för fredagsmyyysss !!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0