MVC

Jisses så trött jag är!! :/ MVC besöket gick bra,
 förutom HB som gått ner till 100 igen,
men de är för att jag börjat knapra 1 järntablett om dagen istället för 2 som innan!
Så nu kör vi på 2 igen!

Hjärtljudet låg på: 150
Sen pratade vi även lite om mina sammandragningar som kommit :/ Dom kommer även om jag vilar!!
Så får hålla lite mer koll denna vecka, försöka skriva upp dem och sen höra av mig till BM igen!
Vill ju självklart inte bli inlagd!! :/

Vi lunchade på villgott och fick lite fika vid Carro & Felix,
sen var vi in på biblioteket med en massa böcker som vi låg lite efter med!
Lånade även med nya hem så vi har lite nytt att läsa!
Har även hunnit handla lite och nu har vi äntligen landat hemma..!

Idag står Thilde för kvällsmaten, hemmagjorda köttbullar, potatis och sås ;) MUMS!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0