Härm Apan Thilde

Här hemma har vi fått en tjej som härmar allt män säger!
Sitter jag och Christian och diskuterar så härmar hon någon utav oss!
Pratar jag i telefonen så tar hon sin telefon och säger exakt efter mig!!
Haha Söta unge!!=)
Som idag när Therese var på besök, då härmade hon allt jag sa!
De spelar ingen roll omman säger åt henne heller, hon fortsätter...
Men om man börjar härma henne sen blir hon tokig och kör sitt tjejskrik RAKT UT!!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan sen blir de sängen i TID ny arbetsvecka väntar!!

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja hon håller på hela natten me, även pratar mycket i sömnen :)

2010-09-05 @ 22:07:21
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0