Jobb & Förberedelser!!

Jobbat 3 tim idag och de gick bra! Men kändes när jag väl satte mig i bilen vill jag lova!!
Tröttheten kom som en smäll i ansiktet.. Uscha mig!! :/

Men åkte förbi min kära vän Carro & fick i mig lite kaffe, och de var inte helt fel kan jag lova.
Efter de vart de hem en snabbvända för att byta om sen hämta skrutt på dagis =)

Slutligen in på stan för att handla allt till barnkalaset på söndag!
Och i år blir de Pippi tema !! ;)
Nån som är helt galen i Pippi, vilken tur att de går i vågor ibland.. hihi ;)


Så nu kan jag fokusera lite på bakningen ikväll och imorgon förmiddag!
Bullar, chokladbollar, muffins och tårta ska göras.. :)
Så jag har lite att stå i..

Nu ska jag vila mig lite sen in och hämta lite skräpmat...... ;)


Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh att jag inte tänkte på det, Pippi tema hade ju varit perfekt =) Melina fyller ju också snart. Får bli nästa kalas, hon valde Hello Kitty även detta år hihi.

2010-09-25 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0