Ladda

inför dagis & jobb imorgon igen då!
Nu har vi vilat upp oss lite, trots att halsen ömmar på mornarna!!
Men imorgon vill jag till jobbet, nämligen städmässa i Borlänge, och de vill jag ju inte missa!
Städtokig som jag är :) hihi
Kan man ju kanske få med sig en massa provexemplar hem !! :)
GRATIS de är väl aldrig fel, hahaha

Vi har nyss ätit lite kvällsmat här, nu ska vi mysa i soffan lite innan Thilde ska sova för natten så hon orkar morgondagen!
Dags för utflykt igen så vi har även varit ner till affären idag och inhandlat allt som hon ville ha med sig :)
Vart macka med ost, danonino yoghurt, banan och festis :)
Klart dom ska få välja själva vad dom vill ha med sig, blir ju liksom lite roligare då..

Blir te och ananasskivor till IDOL ikväll! =)
Och förhoppningsvis är Christian klar med skodan så jag får mysa lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0