Mässan!!

Gud vilken rolig mässa de var idag =)
Dock mindre än jag trott, men såå mycket GRATIS prover! =)
De tycker vi om...

Mycket smått o gott :)

En trevlig runda vart de där inne med mitt trevliga jobbgäng ;)
Sen lunchade vi ihop på kupolen!

Sen var de dags för hemfärd för min del! Men kikade snabbt in på H&M och hittade äntligen till slut en ballerinadräkt till Thilde som hon ska ha på gympan :)
En överlycklig tjej som nu får ha "kjol" som alla de andra tjejerna på gymnastiken ;)

Efter att ha hämtat Thilde på dagis åkte vi hem till Christian farmor och farfar och hälsade på.
Där fikade vi lite innan vi hämtade upp Christian på jobbet.
Väl hemma var Thilde helt slut och somnade på 2 röda,
med andra ord en bra och fullspäckad dag på dagis!!

Mys i soffan nu <3 ......


Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

Ja, det tycker jag vi ska.. :) Det gör dom verkligen.. :)



Hihii, jadu.. Jag hade juh köpt klart packeten förra veckan, men idag vart de två packet till.. Hm.. =/ Haha..

Men vi köpte pippi hus med tillbehör, fix dress, pippi klänning med väska, å en bondgård typ som spel, å ett pussel med alfabette.. Dator å till sist men inte minst två biljetter till Karlsson på taket i cassels.. :D



Ni då?

Kram!

2010-09-15 @ 21:53:49
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Lill å Barnen

Ja det var dom vi fick hem (tror jag) hihii.. Visst dom var bra, men jag gillar inte pampers bara för att de känns så "kissiga" på en gång.. =/ Fast de gör alla pampers tycker jag på nå viss.!

Emilia har inte alls blöja, hon är jätte duktig på natten med.. :) är så stolt.. Hon har kissat i sängen en gång sen vi sluta..! å det är några månader sen.. :)

Thilde har väll inte blöja? Går det bra på natten?

2010-09-15 @ 22:07:16
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0