Skor!!

Måste försöka komma iväg och hitta ett par sköna och fina vinterskor, kräsen som jag är!
Hittade ett par idag, men hittade självklart genast fel på dem :/
Ångrar dock lite att jag inte köpte dem!! Men men!!

Vinterskor till Thilde har jag redan hittat, men hon måste vara med och prova så de blir rätt =)
Men bara ÄLSKAR dom!!

Får väl ta en tripp till västerås eller örebro i veckan eller mot helgen!!
Övertala sambon att bli med också ;) Får smöra lite extra med andra ord...

Nu kryper jag ner under täcket..


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillade jätte många av deras plagg nu, verkligen i min stil. Jag skulle vilja vara lite rikare dock =)

2010-09-27 @ 23:02:02
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0