Soffan!

Har haft en trevlig eftermiddag hemma vid hanna & barnen!
Kaffe, bullar och mycket tjål de är inte helt fel vill jag lova =)
Efter lite inne lek begav vi oss ut i de härliga höstvädret,
Hanna tog en massa kort på barnen (och lyckades självklart få nått på mig)
 Grr ;) Nejdå skoja vännen!!
TACK för en toppen eftermiddag..

När vi kom hem badade skrutt, och jag bäddade rent i sängarna!
Finns de nå skönare än att lägga sig i en nybäddad säng efter en varm skön dusch!!

Idag fick jag även hämta H&M paketet =) Beställt lite tröjor till Thilde! =)
Något som alltid går åt, men slank med 1 klänning och ett par nya jeans också ;)

Borsta tänderna och få skrutt i säng då <3

Sen väntar soffan på mig, vi har blivit väldigt bra kompisar på den senaste tiden!! =)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0