Söndagen

har bestått av att vila, vila och åter vila, i vart fall förmiddagen!
Sen åkte vi ner till MM för att handla ingredienser till bakning, och vi stötte på Flisan och Kina..
Dom blev med oss hem och bakade lite (i riskzon att bli sjuka)
Thilde har varit lite hängig men ändå så har hon energi till MAX!!
Men de har hon jämnt när hon är sjuk!!
Nu sitter hon iaf och kikar på bompa medans jag lagar mat!
De blir en hemmadag imorgon,
vill verkligen inte släpa henne till dagis när hon är hängig, hostig och eventuellt ögoninflammation!!
Men de har inte varit varigt, kladdigt eller att hon kliat sig i ögonen, så jag tror inte att de är de!!
Men för säkerhetsskull blir vi hemma, så även jag får vila upp mig!
 Känner mig lite hängig!

Söndagskvällarna är nu ialla fall räddade!!
Ensam mamma söker drar ju igång ikväll kl 20:00 på kanal 3!!!
Tänker jag då inte missa....

Fortsätter med maten nu., kasslergratäng & potatis....... Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0