Systemkamera!

Ligger nu här i sängen och ska snart slå ihop mina blå! Men tänkte först uppdatera er lite om dagen..

Efter jobbet och dagishämtandet idag kom Hanna m barn och lekte, som alltid är lika trevligt.
Hon hade även med sig deras kanon härliga systemkamera, shit va jag också vill ha en sån!!
Dags att ta i med flörtandet eller kanske rent ut sagt smörandet rejält!! Hihi
Det blir ju GRYMMA bilder!!

NI som har en sån kamera, HUR mycket använder ni DEN?
För som sagt man har ju alltid mobilen med sig,
 och de är ju den som åker upp i första hand när de kommer nått snabbt man vill ha på bild!!
Rätta mig om jag har fel?

Nu orkar jag inte hålla upp ögonlocken mer..
Natti natt på er <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag använder alltid min systemkamera! Fast jag skulle tycka att det vore praktiskt med en liten digitalkamera ibland! Men köper du en systemkamera ångrar du dej iaf inte! =)

2010-09-08 @ 22:30:35
Postat av: Tessa

Har nästan alltid systemkameran (har jag inte den blir de digtalkameran som i princip e lika bra).



Man vill helt enkelt inte ta me mobilen längre när man har en sån!

2010-09-08 @ 22:49:06
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag köpte min systemkamera 2007 och har sedan dess tagit flera hundratusen bilder säkert. Till en början tog jag bara bilder då och då. Men sedan Molly föddes har den legat framme varje dag och på så vis har vi tagit bilder oftare. Redan på förlossningen tog vi 3-400 bilder :O . Har en liten kompakt-kamera också och den slinker lättare ner i skötväskan om vi ska iväg. Behändigare att ha med sig med andra ord men ska vi hitta på något extra roligt har vi alltid med systemkamera samt videokameran som faktiskt är mindre än systemkameran :P Och ja, bilderna blir BRA mycket bättre vilket jag tycker är det viktigaste med en kamera!

2010-09-08 @ 23:58:47
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

jag har ju medmin akmera överallt nu o tar massor av kort.har ju ingen bra kamera på min mobil dock.. men tror inte att jag skulle använda mobilen istället för kameran iaf. tack för igår.kram

2010-09-09 @ 06:45:51
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: ingrid

Absolut värt med en systemkamera! Vi använder vår hela tiden vid olika träffar med kompisar och födelsedagar, men även vid en helt vanlig dag i parken. Kanonbilder!

2010-09-09 @ 07:03:05
Postat av: Nanna

Vi har en Nikon D90, skitbra kamera! Har den me nästan överallt men så har jag en liten kamera alltid me i skötväskan också ifall jag glömt den stora =)

2010-09-09 @ 09:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0