En solig dag i April

Njutit av soolen, och haft vänner på besök.
Sandra, Hoppsan, Sussie & Thindra kom vid lunch tiden så nästan direkt vart det lucnh!
Och Sussie hade med sig doppresenter till Havanna och presenter till Thilde.
Tjejerna fick så mycket fint =) Tack o bock...
Tror iallafall Thilde vart mest nöjd med sitt sminkset ;)

Sen tog vi oss en promenad och plockade lite mossa, påskris och lingonris =)
Så nu ska det påskpyntas lite här hemma...

Lagomt till fikat kom Amanda och hector =)

Lite bilder från dagen!
 
Hector står i krypställning nu, står nog inte på förens han krypr =)
Thindra ser lite fundersam ut =) ? Hihi


Thilde grejar med sina nya saker hon fick i present av Totto, Sussie & Thindra!

Havanna provar Hectors solglajjor ;)
Snyggaste lilltjejen <3


Nu ska jag ta mig en dusch efter en toppen dag i solen =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Haha du måste ju köpa solbrillor till Hatti!! Ja jag hör absolut av mig! :-)

2011-04-18 @ 22:43:25
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0