God middag eller nää god eftermiddag!

Vi har tagit oss en riktig slö söndag idag!!
Degat i sängen fram till halv 2 tiden =) De gillar vi.. Vi har gluttat på Tre Kronor avsnitt =)
Nu har Christian och Thilde åkt och hämtat hem fyrhjulingen och jag dricker min första kopp kaffe..
Sen hade jag tänkt klä mig och Havanna och ta mig en välbehövlig promenad =)

Föresten så har det ju regnat hela morgon också!
Skönt för då försvinner snön mer och mer ;)
Det märks skillnad här vill jag lova! Vi hade mängder med snö, men nu är det gräsfläckar här och där!
Och så har högarna minskar rejält!!!!
Helt underbart ;)

Nu ska jag dricka upp kaffet sen ut och gå!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0