Godmorgon Onsdag !

En tidig morgon här hemma.. Thilde skulle ju till dagis idag igen, vilket hon verkligen älskar!
Meningen var att vi skulle promenera med Helena, Elin och Milo nu på morgonen innan dagishämtningen..
Men vi hoppar det idag och tar det en annan dag.. =) Ser vi framemot..

Jag har precis fört över massa bilder till datorn, som sen ska bli framkallade !
Här får ni lite bilder på mina älskade barn <3

 
Sover helst med en filt över huvudet mamma!


Våra tjejer <3

 
Tjejerna Dopfina inför Kusin Hectors dop!


Jag och flickorna <3

Nu ska jag dra på mig kläder!!
 Sen åker och och Havanna in på stan en snabbis innan vi ska hämta Thilde på dagis!

Trevlig onsdag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Linn

ååå vad ni är fina alla tre =)

2011-04-06 @ 12:25:28
URL: http://linngoransson.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilka gulliga tjejer(alla tre)helt otroligt.

2011-04-06 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0