Hallå Onsdag

Vilken toppen dag det var igår!
Soooolen värmde och vi spenderade våran dag med fika vid Sandra, och sen tog vi oss en promenad!
Sussie & Thindra gjorde oss också sällskap =)
Vi stannade till för liiiite mer fika vid Sussie också ...

Eftersom Christian var på kurs igår och även idag, så fick jag kvällsgäster till kvällsmaten igår!
Sandra, Jonas och Hoppsan var här och åt gott med mig, vi fixade marinerat kött, blandsallad och potatissallad!
TACK för en trevlig dag igår vänner <3

Idag då! Vädret är trök, men vi ska ändå hitta på något!
Thilde tjatar om stora lekparken så det blir nog en vända dit..

Sen måste jag inahandla lite till dopet som är på söndag, börjar känna mig lite små stressad!
Och för den delen så kunde jag fettot inte ha klänningen jag beställde till dopet!
Så det är bara att hitta på nå annat, ska hem till Mamma och Syrran och rota fram nå snyggt!
Det ska nog lösa sig ändå :)

Dags att ta tag i dagen !

Ikväll kommer Älskipälskli hem <3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0