Hej Lördag

Här sov vi ändå till kvart över 8 imorse =)
Riktigt skönt!
Eller ja Christian han var uppe redan kl 5 och härjade..
Han är nämligen ute på sjön med pappa och anglar, det kan dom två behöva! =)

Igår vart det en tidig kväll, vi kröp ner under täcket kl 22:00 :)
Skönt och välbehövligt...

Idag då? Vad ska jag och tjejerna hitta på för skoj?!
Funderar på att åka in till Gallerian och gå på bibblan en sväng! Thilde tycker det är skojsigt där.
Iallafall när man får måla, läsa och klättra på klätterväggen ;)
Eller så har jag funderingar på att åka till badhuset, men då tänkte jag nog att mamma skulle få ha Havanna under tiden..
Så bara jag och Thilde får lite ensam tid ;)

Ja vi får se vad dagen kommer med!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hör av dig om du vill ses :) kramar

2011-04-02 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0