Lek, bus, promenad & shopping !!!

Sitter i soffan och slöar ! Meningen var att jag skulle blogga via datorn men örkar int det!! Vi har haft en bra dag med nära och kära! Började dagen med shopping, mat och glass på donken och sen lek i stora lekparken tillsammans med svärmor och Ebba :) Sen när vi kom hem vilade vi lite, och strax efter de tog jag Havanna i vagnen ock gick en promenad med Amanda och Hector! Mysigt och jätte trevligt som alltid :) !! Snart får Madde också hänga på med sin lille som förhoppningsvis vill ut snart ;) Efter promenaden vart de kaffe och gott fika vid svärmor... Efter de gick vi hem, Amanda och Hecke gick med oss upp och Hecke provade bebisgungan, men de var nog igen riktig hit än!!! Men blir perffa till sommaren :D Nu ska jag mysa vidare i soffan med mina 2 sovandes tjejer brevid mig! Hela familjen är nyduschade & sängarna renbäddade ;) plus att fönstret stått uppet så det är vårluft därinne :)!! Nää trevlig kväll på er <3 återkommer imorgon!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0