Måndag

Har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna..
Igår var det ju som sagt dop för vår lilla Havanna <3 Super fint var det, är så nöjd med dagen!
Tack alla som förgyllde den med oss <3

Nu sitter jag äntligen och äter frukost och får i mig dagens första kopp kaffe, !
Har gjort massa bestyr åt Thilde på morgonkvisten..
Serverat frukost, klätt henne, och även badat hennes barbies =)
Men nu så nu äntligen kan jag njuta av kaffet ....

Idag skiner sooolen ännu en härlig dag med andra ord, och Christian går sin 4 vecka :)
Jag ska röja här hemma, tvätta tvätta och tvätta.
Bädda rent, och sen ska det städas, tänkte även putsa fönstrena, =) Så jag har lite att stå i..

Men först får vi besök av Elin & Ofelia =)


Min stora Älskling <3


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0