Tisdag, med promenad & fika

Dopet närmar sig!
Jag har inget att ha på mig, blir att beställa lite nytt till mig och barnen ikväll..
Vill ju att vi ska matcha såklart ;)
Är inne på marintema ;) Tror det skulle bli fint..
Har dukar, bordsdekoration, kaffe och dricka kvar att inhandla !!!
Fikat är redan klart, det har min kära Pappa fixat åt oss :)
TACK..
Just nu sitter jag hemma vid Sandra, vi drog hit efter dagishämtningen!
Fått gott fika och självklart ett antal koppar kaffe ;)
Innan jag hämtade upp Thilde gick vi en promenad tillsammans med Helena, Elin och Milo och vagnarna =)
Mycket trevligt och skönt! Blir till att promenera imorgon igen !!!
Jätte trevligt med sällskap :)
Säger även GRATTIS till Christians tvillingbröder Tim & John som fyller hela 17 år idag!
När jag lärde känna dem, var dom endast 11 år gamla! Tiden har verkligen rusat förbi.. :)
Små blir Stora som man säger !!!
Hörs senare !
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0