Våran Fredag

Började dagen med att åka till Grängesberg och hämta doppresenter inne på Maritas..
Mamma var här och passade tjejerna så länge..
Sen åkte vi ner på stan med Mamma, och hon handlade lite nytt på rean till tjejerna ..

Detta valde Thilde

Nya solbrillor och en nya baddräkt som vi endast betalade 40 spänn för! =)

Till Havanna

Super fin FIX bolero, tänkte ha den till klänningen som hon ska ha på dopet efter dopcermonin.
Den kostade ynka 30 kronor =) Som hittat ju!

Sen tunna sköna mysbrallor

30 kronor styck!!

Sen åkte vi och hälsade på Elin och Ofelia, fick i oss lite kaffe och sen gick vi ut i friska luften!
Efter det begav vi oss hem.
Thilde slocknade i bilen och fick sova lite middag, jag fick besök av Amanda som kom förbi på lite kaffe..
Sen blev hon med ner och fixade lite dopfix på stan!

Inne på dollar vart det bordsdukar, servetter och lite dekorationssten!

Kommer bli jätte fint till de små buketter med blommor Mormor gjort =)
TACK !!

Väl hemma vart det korv med bröd!
Och sen har jag bara ägnat tid till Loppisgrejerna!
Ska ju stå på loppis på folkan imorgon, mellan 10-15.
KOM OCH FYNDA!

Jag kommer sälja mycket barnkläder, även mammakläder, skor, och kläder !!
NÄ nu ska jag fixa det sista sen slå igen mina blå...

Sov gott med er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0