BVC - Läkarkontroll

Hej Hopp!
Idag fick vi lunch besök av Sandra, Efter det var det dags för BVC besök,
och läkarkontroll/spruta för Havanna!
Läkaren klämde och kände på henne och allt såg bra ut,
plus att hon tittade på hennes hud och det har verkligen blivit såå bra nu! =)
Sen var de ju dags för vägning och mätning också!

Så här såg det ut idag!
Vikt: 8400 gram
Längd: 69,3
Huvudomfång: 44

Skruttan växer sakta men säkert =)
Hon var så duktig när hon fick sprutan, vart ett litet skrik sen var det bra sen!
Nu sover hon skönt i sängen sen 30 min tillbaka.. <3

Höst RÖDA Hatti ;)
På eftermiddagen fick vi lekbesök av Hanna och Ella =)
Riktigt trevligt, Barnen härjade och vi tjålade skit och drack kaffe...

Nu sover barnen och jag ska ta tag i penseln och måla lite köksstolar!
Så jag blir klar någon gång med alla mina målarprojekt!
Före och efter bilder kommer!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: diana

vad söt hon är i röd lilla havanna<3

2011-08-17 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0