Dålig uppdatering jag vet!!

Har haft fullt upp sen jag skrev sist!
Man har inte sådan stor lust att sätta sig framför datorn när det är så fint väder ute!
Men vi har förgyllt våra dagar med nära och kära! =)

Igår tog vi oss en familjedag till Örebro, hur underbart som helst! <3
Soolen sken hela dagen och vi förgyllde dagen med lek och bus på barnens Ö (stadsparken) och sen vart det lite små shopping på stan!
God mat och sen strosade vi mest runt i den härliga staden =)
Idag har jag röjt lite här hemma och möblerat om i vardagsrummet!
Men vet inte om jag ska ha så än, så än så länge får ni inga bilder..
Men bjuder på denna!
Fått upp lite kort på Thilde ovanför byrån i hallen!
Ska framkalla mängder med kort ikväll på båda barnen och även göra en fotovägg med kort på Havanna!
Har massa bilder jag också vill att ni ska se!
Men det får bli till kvällen, har inte tid att sitta här just nu!
Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0