Godmorgon Lördag

Idag har vi en regning lördag, får se om det blir en vända till Loppisen eller inte!
Så tråkigt när det regnar ju, det kan gärna få vara mulet men regn! Nej tack!
På måndag börjar Christian sin första arbetsdag efter 5 veckors ledighet,
Har varit skönt att haft honom hemme men tror att han tycker att det ska bli lite skönt att få jobba igen..
Och Thilde ska börja på dagis efter många veckors ledighet, så hon är lite ivrig här hemma!
Hon längtar ju efter kompisarna!
Så då blir det bara jag och Havanna hemma på förmiddagarna,
undra vad vi ska sysselsätta oss med då =)?

Nu ska jag ställa mig och göra mannagryns gröt till mina största så dom får lite frukost i magen när dom vaknar!
Havanna har nyss smaskat i sig gröt och leker nu på lekfillten, men är snart dags för förmiddagsluren!
Ha en fin regning lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin header!! typiskt att vi blev sjuka, vi lär ju inte hinna ses innan karlarna börjar jobba :/ kram

2011-08-20 @ 11:54:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0