Grillkväll & barnbus

Hoj i koja...
Barnen sover och sambon ligger och halvsover på soffan..
Jag ska snart borsta gaddarna sen krypa ner under täcket.
Idag har vi varit hem till Hanna, Nikls och barnen på grillkväll, riktigt gött och trevligt var det.. =)
Barnen lekte som aldrig förr, och för en gångs skull lekte dom på en gång och inte hängde på oss fram tills sista timmen som dom annars brukar göra.. =)
Tack för en trevlig kväll.

Imorgon kör vi på med den dagliga morgon promenaden, sen ska vi och hälsa på Sandra.
På eftermiddagen får vi besök av Hanna & Ella, det ska bli riktigt trevligt eftersom det var evigheter sedan!
Nä sängen nästa...
God natt på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag kan absolut titta på lite kläder och se om det är något som jag vill köpa. Du hade ju mycket fint på loppiset på Hammarbacken förut när jag träffade dig där!

Kram

2011-08-10 @ 09:12:03
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0