Nördar runt!

Gokväll
Sitter här och nördar i vanlig ordning!
Kikar runt lite på nätet efter 4 års presenter till Thilde!
2 Paket är redan spikade, ett barbiehus och skolbänken jag inhandlat...
Skolbänken ska även fyllas med diverse tillbehör, såsom pennor, sudd, pennväsare mm
Har även kikat runt på lite sällskapsspel, när vi är på Villgott spelar hon mycket sånt och det skulle ju inte vara en dum present, =)

Hon har även sagt idag att hon vill ha lite nya kläder till dockan och en jacka, och jackan var väldigt viktigt!
Thilde: Mamma, min bebis behöver en varm och skön jacka att ha nu när det börjar bli kallt
Jag: Okej, hur ska den se ut då? Du kan ju önska dig det när du fyller år?!
Thilde: Den ska va rosa, ha fickor och vara fin förstår du väl?
Haha den där ungen <3

Nä nu ska jag göra iordning massäck till skogsutflykten på dagis imorgon!
Sen tänker jag krypa ner...
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0