Solig Torsdag

Idag bestämde sig sooolen för att kika fram, hoppas värmen kommer tillbaka iallafall någon vecka till =)
Men jag lääängtar faktiskt lite efter hösten, den är mysig och allmänt vacker tycker jag!
Idag när vi vaknade hade vi inget som helst i frukost väg så jag fick ta på mig myskläder och åka till affären!
Nybakat bröd och kaffe de är grejer de..
Jag har nyss tagit med en dans med snabeldraken och nu inväntar jag och Havanna leksällskap av Elin & Astrid, Astrid är 6 dagar äldre än Havanna så det ska bli riktigt skojsigt!
Dags att klä på fislisan då som har tagit sig en liten vila i vagnen!
Så nu är hon lekredo ;)

Ha en fin dag i sooolen kära läsare!
Lämna gärna ett avtryck i gästboken eller i kommentarsfältet!!

Sen passar jag även på att Gratta Madde som fyller 20 år idag!
Hipp hipp hurra till dig vännen <3
Ha en underbar dag!
Hade ingen bättre bild, Då Madde inte ställer upp på kort så värst ofta!
Så bjuder på en bild när Sprulie låg i maggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0