Tack Johanna

Vilken härligt underbar dag vi haft!
Började dagen med att hjälpa Pappas Moster med städning!
Sen när vi kom hem fick vi först besök av Milo och Melina sen kom Kina och barnen och strax efter det kom grannarna Petra, Robert och lille Filip :)
Det vart massa tjål, kaffe drickande, fikande och till sist bjöds det på korv med bröd =)
En helt perfekt dag om ni frågar mig, älskar att massa massa vänner omkring mig...
TACK till er...

Har ni sett mitt nya utseende på bloggen?
Älskar det, TUSEN MILJONER TACK Johanna för hjälpen!

Just nu sitter jag och fördriver torktiden på andra stolen, snart ska andra lagret målas sen är den klar!
Bara 2 kvar sen då, Phu!
Men det kommer bli BRA när det är klart...

Sen blir det sängen för imorgon bär det av på äventyr till Borlänge!
Ska hämta hem en gammal skolbänk som ska rustas upp som Thilde ska ha på sitt rum, sen en gungstol =)
Sen blir det ju självklart en tripp in på kupolen ;)

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0