Bra & Dåligt!

God förmiddag på er!

Här sitter jag och försöker varva ner och piggna till med en kopp kaffe!
Igår kväll kom Thildes feber som ett brev på posten, så hon har yrat och vaknat om vartannat inatt - Dåligt! :( Mammas stora tjej <3
Var till och med så att hon vägrade sova och skulle sova på en snöflinga ;) De ni! Hihi
Och nu till det som är bra, JA det var ju att Havanna bestämde sig för att bara vakna en gång och äta inatt,
och det var runt 12 halv 1 tiden och sov sen ända till 7 imorse!
Jaha, men det var väl bara för att storesyster var vaken då tänkte hon, aja Mamma kommer ha fullt upp med henne inatt så jag är snäll och sover!
Rackarunge <3

Så idag har vi en hemmadag!
Vilket är bra, för då kommer jag ikapp med tvätt och städning!
Hela morgonen har gått åt till att rensa i Havannas byrå, och plockat massa på Thildes rum!
Sjukt va saker hon har, grej på grej på grej!
Ska försöka organisera det bättre, införskaffa ännu mera förvaring!
Så efter allt plockande med diverse, ska jag nu avnjuta mitt kaffe sen dammsuga, damma och skura golven!
Så kan vi välkomna helgen sen!

Föresten inatt har vi fått ännu mera snö, blir inte just nå sugen på att åka till en pulkabacke och åka!
Men det får vänta tills Thilde är feberfri och snorfri, sådeså!

Ha en toppen bra Fredag
Kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0