BVC - Grupp

Idag blev det en sån där seeeg förmiddag igen, innan vi bestämde oss för att åka in till villgott!
Och tur var väl det för vi hade ju grupp!
Tycker det är tråkigt att det är grupp så sällan, för det är ju så kul och träffa alla andra!
Men iallafalla idag var det en bibliotikarie där och pratade om barns sinne för böcker och tal.
Men kändes lite som om hon dumförklarade oss på nå vis!
Jag menar vilka läser inte sagor för sina barn?
Det är väl det bästa som finns, och mysigt såklart...
Men vi fick även mycket bra information som jag tänker ta med mig! =)

Efter det var det dags för mätning och vägning!
Havanna snart 11 månader
Vikt; 10070 Gram
Längd; 75 cm
Huvudomfång; 46,7

De växer de små liven, och jag säger det igen! HALLÅ TIDEN????

Kommentarer
Postat av: frida

Såg inte din mail i kommentaren så skicka den så fixar jag =)



Dom va tyvärr slut :( Min vän va inne och kolla då hon oxå ville haft en men då var dom redan slut :(

2011-12-15 @ 23:09:36
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jannike

Snygg dammsugare! En likadan huserar i vårt hus med. ;-)

2011-12-16 @ 20:15:58
Postat av: frida

Tack :) Ja har inte hittat dom, jag har gjort dom själv i photoshop :)



2011-12-18 @ 18:25:29
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0