Ljusare kvällar!!!

Helt underbart med ljusare kvällar!! Nu kanske jag kan ta mina kvällspromenader utan att skita ner mig, ja ni läste rätt! Hatar att gå ut och gå när det typ är 100 mil mellan varje lyckstolpe!! (överdriver lite).
Jaja ligger iallafall nerbäddad i sängen och är väldigt förväntansfull inför morgondagen =) hihi
Vi ska till Havannas dagis och kika! JA hon har fått en dagisplats nu, och det är med blandade känslor, men det är ju ett måste tyvärr!! Hon ska börja på dagis i slutet av januari och jag ska börja jobba som det ser ut nu...

Återkommer imorgon!
Måste försöka sova nu.. God natt <3


Kommentarer
Postat av: frida

Våran snö har redan regnat bort !:(



Åh spännande å hälsa på dagis :)! Ja hoppas vi får reda på vilket dagis Noel hamnar på senast i jan :)



Kram !

2011-12-07 @ 23:42:00
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det är så fränt att allt kommer utan förvarning!! Var inte alls beredd på att hon ska stå mot saker!! Har för mig att vi sänkte spjälsängen åt Vilja när hon va typ 5 månader! Va olika det är!!



Åh va kul att ni fått dagisplats, jag gruvar mig inför dagis ansökningar, vill att mina ungar ska vara bebisar hela tiden!!

2011-12-08 @ 00:06:59
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Malin

Spännande me dagis:) vart ha hon fått plats?

2011-12-08 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0