Nytt Är Kul

Bloggar i mitt nya kök =) Bara listen uppepå panelen som ska på sen är det klart!
Eller ja renoveringstäd också, sen har vi nytt kök och kan fira in det nya året i det :)
Så jäkla nöjd!!

Tänkte bjussa på bilder från köket sen, men så länge får ni nöja i er med shoppingbilder!
Nytt "party"linne, skor och nya byxor!
Allt på ordinare pris, inge rea här inte! Fanns ju mest bara skit!

Nya tröjor till Thilde, går alltid åt 50:-/st

Bytte även en kofta som jag fick av Svärmor m familj i julklapp!
Fick bli en mindre storlek bara, KANON mysig och skön


Sen var Christian in på Energikällan i berget igår och köpte detta till mig!
Fint & tecken att som står i sovrumsfönstret!
Sen två fina ramar som det står vårt hjärta på.



Kul med lite nytt =)
Nu ska jag röja lite här och försöka klä mig!
Sen ska jag brässa in till stan och storhandla, i hysterin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0