Shoppingdag!

Det blev en vända till kupolen idag, hittade lite nytt!! :) vad? Det får ni se imorgon...
Thilde var iallafall hos Sandra under tiden. Det blev jag, Havanna och Amanda som åkte dit..

Väl hemma blev det en kaffe vid Sandra och tjål, sen tog jag med mig barn och hund hem för att laga mat i renoveringskaoset, det går framåt kan jag lova! För när vi kom hem var taket färdig målat.
Och nu är även listerna målade, imorgon blir det tapetsering! Har nog inte riktigt fattat att jag ska få ett "nytt" kök! Sååå skööönt!

Imorgon åker nog julen bort, trött på skiten, jag som annars brukar vilja ha det uppe så länge som möjligt. Men när man tittar ut så är det inte ens vinter ute, blåsig höst kan jag mer kalla det..

Äh nu skriver jag bara en massa strunt! God natt på er <3 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0