Våran Tisdag!

Nu så ska jag skriva av mig lite!
Eller NEJ det ska jag inte, då blir det bara fel! Missuppfattningar och en massa annat!
Så jag håller mig till den perfekta bloggen istället! Som jag nu tydligen har.

Idag har Thilde varit på dagis.
Så imorse klev vi upp kikade på 6:e avsnittet av Julkalendern och jag gillar den fortfarande lika mycket som första avsnittet.
Det öppnades luckor och även paket :)
Idag fick Thilde hårklämmor och härspännen, enligt henne ett tråkigt paket.
Hoppas på att det är något roligare imorgon då =)
Sen åt vi frukost, och sen var det dags att klä sig för dagis.
När dom hade åkt var det lugnt och tyst i hela huset, eftersom Havanna fortfarande sov!
Ja ni läste rätt hon sov, ända till kl 9... Halleluja, eller ja hon vaknade och åt kl 6.

Sen gjorde vi oss klara för att åka in till stan och lämna av lite tvätt till Pappas moster som så snällt skulle hjälpa mig och tvätta upp lite efter vårat stopp i avloppet! (Vågade inte tvätta då om det skulle bli översvämning igen)
Jaja, onödigt vetande!
Sen vidare til Grängesberg hem till Angelica som så snällt tog med sig Thilde hem efter dagis.
Vi åt pannkakor och tjålade, och bara va =) <3 Så som vi brukar!
Väl hemma blev det mellis, och sen var det bara att ställa sig och laga kvällsmat!
Sandra kom också och gjorde oss sällskap till maten..

Och nu sover barnen sen ett tag tillbaka, och jag hoppas Havanna slipper sin dryga hosta!
Fick besök nu, Kina kom och vi ska kika på fruarna!
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag önskar också att vi gjorde det <3 <3

Saknar dig massor..



Massa pussar å kramar till din fina familj ;)

2011-12-07 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0