Då drar en ny vecka igång igen!

Måndag igen och jag sitter och dricker lite kaffe, tar en paus i allt mitt köksstök ! :)
Har diskat och gjort rent på spisen, nu väntar jag på att medlet inne i spisen ska värka så jag får skrubba den :)
Ska även torka alla köksluckor idag, börjar bli rätt äckliga (enligt mig)..
Sen har ja gäven dragit igång en maskin med tvätt!

Så nu är det full rulle här hemma,
ska slå en pling till Mamma sen och höra om hon har lust att komma förbi med nya köksgardiner :)
Måste göra lite nytt !
Tråkigt att ha samma lika, föresten till er som vet hur min tapet ser ut i köket så är det ju inte det lättaste att matcha mönstrade gardiner!
Men kökstapeten får vara ett tag till, vill bli klar med ungarnas rum först ! :)

Nu ska jag kika runt lite!

Ha en bra dag !
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0