Efter regn kommer solsken!

Haft ännu en sån där konstigt må dåligt dag :/
Kan inte förklara hur jag känner eller hur jag mår!
Men jag försöker att bara njuta av att bara vara!
För dom säger ju att efter regn kommer solsken, ungefär så tänker jag!
Efter det dåliga kommer det bättre kan vi säga istället !

NEJ vi har det inte dåligt, men att bli 2 barnsmamma är en RIKTIGT stor omställning i livet.!!!
Jag älskar att vara 2 barnsmamma men att komma in i alla rutiner tar ju sitt lilla tag!
Därför tar jag det bara som det kommer..

Imorgon är det finally fredag, vilket betyder fredagsmys med familjen <3
På Lördagen ska Thilde till Pappa & Kasper och sova där.

Nu ska jag slö ner röven i soffan och äta nybakt matbröd m ost & the till :)

P&K


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, att bli 2 barns mamma ÄR en stor omställning!

Aldrig att jag trodde att det skulle vara så tufft i början, men det blir bättre jag lovar dig!

2011-02-10 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0