Emils Bysse

Fått huset dammsugat idag, så nu kan man äntligen gå på golvet utan att tycka att det är äckligt!
Sen gjorde vi snabblunch, så enkelt som makaroner & falukorv!

Klädde oss och åkte in på stan, mötte upp Sussie, Thindra, Angelica & Lowa..
En snabbvända på stan och sen gick vi till villgott :)
Men aldrig mer går jag i affärer med Lowa & Thilde, jisses jag tror jag dör! :/
Jag har inte tålamod längre !!!

Thilde hade med sin egna plånbok in till stan och hittade en Emil Bysse på Åhlens för ynka 25:-
Så den kom hon glatt hem med ;)



Nu lagas det kvällsmat, - köttfärslimpa, potatis, brunsås och lingonsylt!
Sen får vi besök av Jörgen & Susann som inte sett Havanna ännu..

P&K !


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag tycker att dom är ganska stora. jag hade dom på golvet först, men flyttade upp dom på byrån =)

2011-02-03 @ 19:25:09
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååh Emils bysse har vi ju kikat på!! Fanns de fler kvar??

2011-02-03 @ 21:18:04
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0