Inne dag

Eftersom termometern visar -22 ute så stannar vi hemma idag!
 Fast våran termometer är lite knasig så antar att det är ännu kallare!! :/
Brr !!!

Tråkigt för Thilde att bara vara hemma, hon klättrar på väggarna..
Själv skulle jag kunna städa idag igen :) Men nej, istället rensar jag lite!
Har rivit fram allt som låg i skänken i köket och går igenom massa papper,
då har jag ialla fall gjort nått vettigt idag ;)
Annars eldar vi för fullt också, så man får upp värmen i huset!

Solen kikar fram nu ser jag, kanske blir lite varmare efter lunch tid?
Kanske man kan våga sig ut på en promenad?

Hoppas eran kalla dag blir bra!

Hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Ja fy faaan va kallt det är!

2011-02-24 @ 12:31:49
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: jonna

Ja idag var de jätte kallt, fy fan de är ju inte mänskligt.. På fm går de bra att vara inne men när klockan börjar närma sig 13-14 då blir de ett evigt tjatande i örat på en.. Så hoppas på mildare i morgon för då blir de villgott och stan för oss :)

kram

2011-02-24 @ 18:08:10
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0